Внутрішні правила перебування в апарт-готелі
"Manhattan High Line apart"

Загальні положення:

1Загальні положення:
1.1. Ці правила встановлюють внутрішній розпорядок проживання в апарт-готелі "Manhattan High Line apart" правила користування майном апартаментів, обсяг та умови наданих послуг, відповідальність гостей та апартаментів.
2Реєстрація та виїзд:
2.1. При реєстрації Вам буде потрібно пред'явити документ, що посвідчує особу, для оформлення необхідних документів.
2.2. Час реєстрації - після 14:00. Якщо Вам потрібно зареєструватися раніше або пізніше, будь ласка, повідомте нас заздалегідь.
2.3.Час виїзду - до 12:00. Якщо Вам потрібно затриматися пізніше, будь ласка, зверніться до адміністратора готелю для отримання додаткової інформації.
3Поведінка та безпека:
3.1. Будь ласка, поводьтеся в апартаментах з повагою до інших гостей та персоналу.
3.2. Заборонено спричиняти шум та заважати іншим гостям.
3.3. Будьте обережні з особистими речами та цінностями. Апартаменти "Manhattan High Line apart" не несуть відповідальності за втрату або крадіжку особистих речей.
3.4. Заборонено курити в апартаментах та в загальних місцях, якщо не вказано інше.
4Порядок у номерах:
4.1. Будь ласка, дотримуйтеся чистоти та порядку в апартаментах
4.2. Зверніть увагу на правила щодо використання постільної білизни та рушників. Якщо вам потрібна заміна постільної білизни або рушників, зверніться до адміністратора апартаментів або по контактному номеру телефону.
4.3. Будь ласка, повідомте адміністратора про будь-які пошкодження або проблеми, які виникли у номері під час вашого перебування.
4.4. Особам, які проживають в апартаментах заборонено:
• палити в номері;
• псувати майно готелю (електроприлади, меблі, постіль, текстиль, рушники, халати, та інші предмети , які входять до комплектації номера);
• забирати з собою майно готелю ( постіль, текстиль, рушники, халати, посуд, інші предмети, які входять до комплектації номера);
• зберігати в номерах небезпечні для життя та здоров'я речовини, матеріали тощо та речі, що можуть пошкодити майно;
• викидати в каналізацію залишки їжі та інші відходи;
• переставляти меблі без узгодження з адміністрацією готелю;
• користуватися електронагрівальними приладами, що не входять до комплектації номера;
• на період своєї відсутності залишати в номері сторонніх осіб без реєстрації та попередження адміністратора готелю;
• порушувати спокій інших гостей, створюючи шум;
• відкрито носити будь-які види цивільної, службової, бойової зброї, що є у гостей готелю, у тому числі при виконанні ними службових обов'язків, а також спеціальних засобів спорядження;
• передавати іншим особам ключ від номеру.
4.5. Гості зобов'язані дотримуватись цих Правил, якщо має місце неодноразове порушення цих Правил, що може призвести до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших Гостей, апартаменти "Manhattan High Line apart" має право відмовити у поселенні або здійснити виселення таких Гостей.
5Послуги, які надаються апартаментами:
5.1. Апартаменти надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату.
5.2. До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, користування медичною аптечкою,
5.3. Готель в Києві приймає гостей для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Проживання в готелі «Манхеттен» дітей до 6 років включно в супроводі дорослих безкоштовно: без надання додаткового місця.
5.4. Поточне прибирання номеру (прибирання пилу, виніс сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання постелі) проводяться по запросу та необхідності Гостя.
5.5. Щоразу після виїзду гостей проводиться повне прибирання , а саме: заміна білизни, рушників, дезінфекція санвузлів, прибирання пилососом килимів, протирання всіх поверхонь.
5.6. Заміна постільної білизни здійснюється не рідше одного разу в три-чотири дні і залежить від строків виїзду номера. За бажанням проживаючих може бути здійснена позачергова зміна рушників чи постелі.
5.7. Не рідше одного разу в квартал проводиться генеральне прибирання (миття вікон, чищення килимів, м'яких меблів).
6Політика розміщення:
6.1. У Готелі діє місцевий розрахунковий час - 12.00 год. для виїзду та для заїзду за умови наявності вільних номерів (місць), 14.00 год. для заїзду.
6.2. Реєстрація та поселення у Готелі починається з 14.00 год. поточної доби за місцевим часом, а за умови наявності вільних місць - з 12.00 год. поточної доби.
6.3. Заїзд до 14.00 год. надається в залежності від наявності вільних номерів.
6.4. 3а ранній заїзд у період з 06.00 год. до 12.00 год. стягується оплата у розмірі 50% вартості номера за одну добу згідно з тарифом.
6.5. 3а ранній заїзд в період з 00 годин до 06.00 год. стягується оплата у розмірі 100% вартості номера за одну добу згідно з тарифом.
6.6. При проживанні гостя у готелі менше доби, плата стягується за повну добу незалежно від розрахункового часу та розрахункової доби.
6.7. Виїзд після 12.00 год. є додатковою послугою та надається в залежності від наявності вільних номерів.
6.8. При виїзді після розрахункового часу у період з 12.00 год. до 22.00 год. плата за цей час стягується у розмірі 10% від вартості проживання за кожну годину.
6.9. При виїзді після розрахункового часу у період після 22.00 год. до 12.00 год. наступного дня плата за цей час стягується у розмірі 100% вартості номера за одну добу згідно з тарифом.
6.10. Припинення проживання Гостей у Готелі. Відмова в поселенні.
6.11. Гості припиняють проживання в Готелі із завершенням терміну договору.
6.12. Гість має право розірвати договір про надання послуг у будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.
6.13. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що приводить чи може привести до матеріальних збитків, чи створює незручності для проживання інших гостей, апарт-готель "Manhattan High Line apart" має право відмовити в поселенні чи розірвати договір (здійснити виселення).
6.14. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
- у проживаючого відсутні документи, документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи підроблені;
- відсутня оплата за номер у встановленому порядку й у необхідній сумі;
- у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- гість відмовляється дотримуватись внутрішніх правил проживання в Апартаментах (режим паління,паркування і т.д.);
- в інших випадках, передбаченим законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
7Відповідальність Готелю і Гостей
7.1. За умови невиконання цілком чи частково договірних зобов'язань, пов'язаних з наданням послуг, винна сторона повинна відшкодувати іншій стороні понесені в зв'язку з цим збитки.
7.2. Готель повинний вжити заходів по усуненню недоліків наданої послуги в строки визначенні технічними характеристиками та термінами відновлення поломки чи послуги.
7.3. Готель відповідає за збереження речей гостя, що знаходяться в наданому для проживання номері, окрім коштовних речей (гроші, коштовності, цінні папери, електроніка й ін.).
7.4. У випадку втрати чи пошкодження речі,гість повинен негайно повідомити про це Готель. Якщо до закінчення терміну проживання гість не висунув свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були загублені чи ушкоджені.
7.5. У випадку виявлення забутих речей Готель зобов'язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються в Готель протягом 6 місяців, після чого знищуються.
7.6. 3а безпеку автотранспорту гостей Готель не несе відповідальності.
7.7. При заподіянні Готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості гостей чи їх відвідувачів в обов'язковому порядку повинний бути складений акт встановленого зразка.

Будь ласка, дотримуйтесь цих внутрішніх правил під час вашого перебування в апарт-готелі "Manhattan High-Line"

Бажаємо Вам Приємного перебування!